Alla inlägg under augusti 2007

Av caroline - 22 augusti 2007 12:11

Jaa vart har den tagit vägen dåå:S?
skolan började i måndags.. å ja har inte gjort ett skit i sommarn:/ jobbat typ hela tiden:/
men nästa vecka får ja lite semester:D med killen:D ska ¨åka till tallin dåå.. faen va najs de ska bli:D våran första resa tillsammans på våra 2 år:)

ajja.. hare bra alla.. älskar dig JONAS:D

Av caroline - 21 augusti 2007 20:54

Snart åker ja å jonas snart på vår förlovnings resa :)
fast han fyller år snart.. så jag betalade hela biten.. buss + båt.. åker med romantica till tallin:) najs.. första gången vi åker tillsammans sen vi blev tillsammans.. de är 2 år å 2 månader sen:P
men när jag fyller 20 så ska vi åka på en resa till.

Fast den ska gå till bulgarien eller turkiet.. men tror de blir turkiet.. de är ju varmare där..:P
ska bara spara lite pengar:) men ha ju jobb iaf så kan ju inte va svårt att spara typ 500-1000 kr i månaden:) ajja hare bra alla.. älskar dig jonas:D

Av caroline - 6 augusti 2007 21:08

jag har blivit på att skriva blogg:P men ja har väl inte tid:/fick iaf tillbaka min dator för 2 veckor sen.. men dom hade lagat de som va sönder.. å sen hade dom haft sönder trådlösa nätverksanslutningen:/ så ja skickade iväg den igen.. 1 vecka skulle det ta sa han .. innan jag hade min dator hemma.. nu efter 1 vecka på service har den äntligen blivit reparerad. och jag får hem den på torsdag om jag har tur:Smen de visar sig ju.. så trött på den där skiten:/ i 2 månader har den varit borta nu:/ vill ha hem den. så ja kan fixa den å sälja den..:/ å köpa nå bättre:/ajja.. imorrn å onsdag jobbar ja. mellan 11.30-20.00:/ men de blir ju pengar iaf.:D å imorrn får ja schema för 6 veckor i höst:) yeah.. 75% minst kommer ja få jobba. om ja inte börjar skolan:) så ja tror inte de blir nå skola för mig:P

ajja.. nu ska ja dra;D pussas me jonas:D älskar han så himla mkt:) puss puss

Presentation

Omröstning

Vad gör du hellst på fritiden?
 Killen./flickan
 Kompisar.
 Gymma.
 Sporta.
 Datan.
 Tv.
 Badar.
 Reser.
 Shoppar.
 Kör bil.
 Kör moppe.
 Städar.
 Annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards