Alla inlägg under juli 2007

Av caroline - 17 juli 2007 21:03

har vart ledig igår:D skönt vare.. fast dom ringde å väckte migkl 9:( blää.. men ja hade ingen lust att jobba då..
har varit på kupolen å handlat en massa igår.. å ida så hämtade ja min ring:)'

är ledig fram tills söndag iaf.. om dom inte ringer.. kan möjligtvis jobba onsdag å torsdag.. men inte fredag å lördag. då hade ja tänk va ledig:P
lite andra planer:) jajja:P
nu ska ja spela lite ps2 me jonas:) han e sååååå sööööt:) vill bara pussa på sötisen:D

älskar han så otroligt mkt:)_

puss puss

Av caroline - 5 juli 2007 13:54

sjukanmäld i morgon oxå.. måste ringa imorrn om jag är sjuk på lördag oxå:P. å ja antar att jag är de:( vill inte ju.. vill hellre jobba isf:/ men men..

jonas slutar kl 15.30 å vid 16.30 kommer någon å hämtar vattensängen.. äntligen:) får 1000 kr för den.. så de blir ju pengar till nya sängen.. som vi får om ungefär 1½ vecka.. å om 1 vecka får jag löning.. skönt:)
får se då hur mkt de blir.. :) får iaf till alla räkningar. jonas present:) å sen till sängen:)
min comviq räkning ´vart dyr den här månaden oxå:/ men men:) de går:) hppas ja får tillbaka min data snart.. :) slipper betala 900 kr iaf:D yeah:)

Ajja.. nu ska ja fortsätta städa.. om ja orkar.. men de är sånt som måste göras:/ men men ha de bra

älskar dig jonas:)

Av caroline - 3 juli 2007 06:45

jag mår:(
Gick hem från jobbet igår.. dom ringde å fråga om ja kunde jobba,, skulle jobba mellan 17-21.. visst.. 4 timmar e inte mkt tänkte jag där.. stod ut 2 timmar.. sen kom de.. grät som fan:( hade spräng ont i huvudet. ont i halsen.. känndes som ja skulle spy å ja ville bara hem:( så karolin sa åt mig att jag skulle gå hem å vila.. å de ha ja gjort igår å inatt. men är sjuk nu :/ skit ont i halsen, å är jätte förkyld.. så de blir inge jobb för mig ida..
skulle jobba mellan11.30-20.00
å de är ju ett ganska långt pass.. hoppas verkligen jag blir frisk snart.. morsan kom ju å hämta mig från jobbet igår.. å sa direkt att ja hade jobbat för mkt.. jobbade ju till 2.30 natten till igår.. sen gick ja upp kl 10..
men men.. vi får hoppas jag blir frisk.. skulle vart upp till leksand med arbets kläderna. men de orkar jag inte nu:(
men men.. han får nog vänta.. ajja.. hare så bra alla.. för de har inte jag :(¨


Karolina.. snälla.. sjukanmäl dig någon dag.. de kommer aldrig gå annars..
de gick inte för mig.. å ja jobbade 10 timmar i fredags, 9 i lördags. å sen 10 i söndags.. å sen vart de så här:/ så snälla gör mig den tjänsten.. plåga dig inte för pengarnas skull som jag gjort:(

Presentation

Omröstning

Vad gör du hellst på fritiden?
 Killen./flickan
 Kompisar.
 Gymma.
 Sporta.
 Datan.
 Tv.
 Badar.
 Reser.
 Shoppar.
 Kör bil.
 Kör moppe.
 Städar.
 Annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards