Direktlänk till inlägg 17 juli 2007

-je så äre:P

Av caroline - 17 juli 2007 21:03

har vart ledig igår:D skönt vare.. fast dom ringde å väckte migkl 9:( blää.. men ja hade ingen lust att jobba då..
har varit på kupolen å handlat en massa igår.. å ida så hämtade ja min ring:)'

är ledig fram tills söndag iaf.. om dom inte ringer.. kan möjligtvis jobba onsdag å torsdag.. men inte fredag å lördag. då hade ja tänk va ledig:P
lite andra planer:) jajja:P
nu ska ja spela lite ps2 me jonas:) han e sååååå sööööt:) vill bara pussa på sötisen:D

älskar han så otroligt mkt:)_

puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline - 30 mars 2008 12:20

Har skaffat ny blogg http://carolinestenius.blogg.se   men kommer tyvärr inte in där:( ...

Av caroline - 11 mars 2008 21:53

sen jag skrev här sist:PHar iaf tagit tag i bantningen..ska äta detta i 2 veckor nu tänkte ja.. å försöka gå ner 6 kg.. :Pmen lär äta mat fredag å lördag eftersom jag ska jobba natt då..:/hoppas de går fort bara..:Psen torsdagen efter måste jag äta m...

Av caroline - 13 februari 2008 19:28

tills jag åker till tallin på en kryssning. festa satan:P hehe:Pska bli skit skojj:Pjag jobbar i helgen dårå:( jobbigt:P blää:;P hehe:Pjobbar kväll på lördag å 12- 16 på söndag:P men de går fort:P hehe.. jaja.. nu ska ja gå å försöka äta nåt.. bara ä...

Av caroline - 9 februari 2008 20:20

idag har ja jobbat första gången på säkert 3 veckor:P känndes rätt skönt:P fick jobba över ungefär 1 timme. för när ja skulle gå så kom de en massa bilar å en masssa folk:/ men men.. behöver ju alla pengar ja kan få:P hehe..jaja.. jag är hungrig:(  m...

Av caroline - 8 februari 2008 21:34

Nu kollar ja lite tv :PMed jonas åå karro..har målat lite i mammas hus idag:P å nyss ätit tacos. Mumma:Pjobbar imorrn åå.. 9.30-18:/ men de går nog snabbt..Om 2 veckor drar vi till tallin på kryssning iaf:D faen va skojj vi ska ha.. å sjunga massa k...

Presentation

Omröstning

Vad gör du hellst på fritiden?
 Killen./flickan
 Kompisar.
 Gymma.
 Sporta.
 Datan.
 Tv.
 Badar.
 Reser.
 Shoppar.
 Kör bil.
 Kör moppe.
 Städar.
 Annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards